Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аз мисля че е с пулове.

    Comment


    • Въобще не знам с какво е, не съм отварял такъв двигател и не мисля . Нито пък съм учил устройството му. Само си мислех , че карам съвременен двигател с хубави хидравлични саморегулиращи се повдигачи
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Въобще не знам с какво е, не съм отварял такъв двигател и не мисля . Нито пък съм учил устройството му. Само си мислех , че карам съвременен двигател с хубави хидравлични саморегулиращи се повдигачи
        Не е чак толкова съвременен Мога да ти услужа с един да го поразгледаш с учебна цел
        ...
        155 1,6 TS 16V `96
        166 2,4 JTD `99
        147 1,9 JTDm 8V `07

        Comment


        • То и моята барака не е с хидравлични повдигачи. На смукателните клапани е с пулове, а на изпускателните с болтчета.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Искате да кажете че имам някакви болтчета и гайки на кобилиците и каква е хлабината тогава на изпускателните и всмукателните клапани?
            Няма кобилици и повдигачи. С пулове се регулират хлабините, които са:

            0,25 - 0,35 за смукателни
            0.3 - 0,4 за изпускателни


            Хлабините се мерят на студен двигател


            Размерите на необходимите пулове могат да се определят по следната формула:


            N=T+(A-S)

            N- дебелина на новата регулираща шайба

            T- дебелина на старата регулираща шайба

            A- съществуваща хлабина

            S- необходима хлабина
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 09:26.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Няма кобилици и повдигачи. С пулове се регулират хлабините, които са:

              0,25 - 0,35 за смукателни
              0.3 - 0,4 за изпускателни


              Още ли се намират противници на туин-спарка?
              Някъде имах хлабиномерни пластини, мислех, че никога вече няма да ги ползвам
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Някъде имах хлабиномерни пластини, мислех, че никога вече няма да ги ползвам
                Такъв, какъвто те познавам, ще забършеш луфтомера от прахта и при първа възможност ще отвориш да мериш.
                И няма да сбъркаш


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Въобще няма да го пипна, много разправии, капаци, гарнитури, бутане на скорост, нямам нерви. А пък и той си работи супер, звука е като на един същински Беларус, поне да му бяха шибнали и един двутактов стартов двигател. Да не се ръсим по 300 лв.за акумулатори
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Въобще няма да го пипна, много разправии, капаци, гарнитури, бутане на скорост, нямам нерви. А пък и той си работи супер, звука е като на един същински Беларус, поне да му бяха шибнали и един двутактов стартов двигател. Да не се ръсим по 300 лв.за акумулатори
                    Не ти вярвам


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Не ти вярвам
                      Сигурно вече ме виждаш как пиша тема- регулиране на клапаните на 2,4 JTD с хлабиномерна пластина, бира и нецензурни изрази- има да чакаш. Я сложи размерите на хлабините в онази тема за ремонтите
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Сигурно вече ме виждаш как пиша тема- регулиране на клапаните на 2,4 JTD с хлабиномерна пластина, бира и нецензурни изрази- има да чакаш. Я сложи размерите на хлабините в онази тема за ремонтите
                        Че ще я напишеш тази тема, в това съм сигурен. Кълна се в кварталния
                        Единственият въпрос е - кога?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Нямам никакви спомени как се прави с пулове
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Нямам никакви спомени как се прави с пулове
                            Лесно, но отнема повече време, ако не разполагаш с пулове от различни размери по време на манипулацията.
                            Отваряш, мериш хлабините и там където трябва корекция сваляш стария пул и му мериш дебелината (на някои си я пише). После правиш сметка какви пулове ти трябват и ги намираш. Тъй че обикновено манипулацията се прави на 2 пъти.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Въобще няма да го пипна, много разправии, капаци, гарнитури, бутане на скорост, нямам нерви. А пък и той си работи супер, звука е като на един същински Беларус, поне да му бяха шибнали и един двутактов стартов двигател. Да не се ръсим по 300 лв.за акумулатори
                              Не, че искам да те плаша, но е хубаво да ги премериш..
                              Когато я взех моята от натегнат клапан беше изяла една от гърбиците на вала и чашката. Смених вала, чашката, регулирах клапаните и реших, че това ще е до следващите 100000км. Е да ама не. Изминах 25000км пак отворих да премеря клапаните защото почнаха да чукат и изненада! Пак натегнати клапани, пак издълбана чашка и вала беше леко наранен. Смених чашката, полирах вала и регулирах пак клапаните. Тези дни ще отворя пак да премеря хлабината въпреки, че съм минал 1500-2000км от последния реглаж.

                              Та те съветвам да си премериш клапаните за да си спестиш главоболия по-натам.
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                                Не, че искам да те плаша, но е хубаво да ги премериш..
                                Когато я взех моята от натегнат клапан беше изяла една от гърбиците на вала и чашката. Смених вала, чашката, регулирах клапаните и реших, че това ще е до следващите 100000км. Е да ама не. Изминах 25000км пак отворих да премеря клапаните защото почнаха да чукат и изненада! Пак натегнати клапани, пак издълбана чашка и вала беше леко наранен. Смених чашката, полирах вала и регулирах пак клапаните. Тези дни ще отворя пак да премеря хлабината въпреки, че съм минал 1500-2000км от последния реглаж.

                                Та те съветвам да си премериш клапаните за да си спестиш главоболия по-натам.
                                А да не би това да става все на изпускателни клапани?
                                Често за намаляването на хлабините са виновни или безоловния бензин или карането на газ. Във втория случай най-често потърпевши са изпускателните клапани.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X